اخبار رابستن


طرفداران رابرت پتینسون

   حقیقتش من اصولا عادت دارم ماجرا ها رو از اول شکل گیریشون نقل کنم بنابراین اخباری که الان میذارم یه خورده همچین بگی نگی قدیمیه اما طبق برنامه اگه منتشرشون کنم پس فردا میرسیم به زمان حال.

         مطمئنا چیزهایی درباره ی خیانت کریستن استوارت،بلای معروف توآیلایت به رابرت شنیده اید.اما توضیح آن در اینجا چندان هم بد نیست:قضیه از آنجا شروع شد که در مجله ای،چندین عکس از کریستن و راپرت سندرز،کارگردان snow white and the huntsman منتشر شد. عکس هایی که بوی خیانت از آنها به مشام میرسید.در ابتدا هیچ یک از افرادی که به ماجرا مربوط میشدند عکس العملی نشان ندادند تا اینکه،استوارت لب به عذرخواهی گشود.او در پیامی از حماقت خود و میزان علاقه اش به رابرت گفت و ابراز تاسّف کرد.

جالب آنکه پس از او راپرت سندرز 40 ساله نیز از همسر و فرزندانش عذر خواهی کرد.با این حال اینطور به نظر میرسد که رابطه ی عاشقانه ی راب و کریس که هنوز به مرحله ی نامزدی نیز نرسیده بود بیشتر از ازدواج راپرت سندرز و همسر مدلش اهمیت دارد.

چندی بعد کریس در تماسی تلفنی با راب که در حدود یک ساعت به طول انجامید خواستار ملاقاتی با وی شد که هنوز با توجه به سفرهای این دو،کریس در راستای اکران فیلمش در تورنتوی کانادا و راب برای نمایش آخرین نسخه از تریلر سپیده دم2 در جشنواره mtv (که هم اکنون در imdb وyahoo قابل مشاهده است)به انجام نرسیده.

گویا این روزها کریس برای درست شدن رابطه اش با راب ساعتها دعا میکند.به هر حال هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:رابرت پتینسون,رابستن,کریستن استوارت,ساعت 10:13 توسط غزل| |


Power By: LoxBlog.Com